tisdag, juni 14, 2005

Världen är en äcklig plats och jag vill inte vara här

För övrigt har kanske den uppmärksamme noterat att jag inte skriver något här längre. Det beror på att jag är fullt upptagen med att ägna mig åt hatiska och destruktiva tankar, allmän misär samt att jag inte pallar med att försöka vara lite avspänd och skojig när jag är alltför övertygad om min egen oduglighet.

Det tar ju en del tid och energi, so to speak.

Kanske skärper jag mig snart, mer troligt är att jag inte pallar med något annat än att vältra mig i misär och självömkande samt receptbelagda läkemedel (GOD I LOVE RECEPTBELAGDA LÄKEMEDEL) i en tid framöver. Först ska jag dock äta skitmycket ost, även om jag är fullt medveten om att det ICKE kommer att göra underverk för mitt magsår. Skulle jag någon gång skaffa mig ett liv och/eller orka bry mig om mina medmänniskor lovar jag dock att jag ska ta mig i kragen. Om utvecklingen av framtiden påminner om nutiden lär det dock vara på plats med ett DON'T HOLD YOUR BREATH.

Inga kommentarer: