tisdag, juli 26, 2005

Guitar screechin' and hair bleachin'

Dagens läxa för livet: försök även vid lindrig berusning att hålla dig ifrån datorer i allmänhet och impulser av typen "åhå, kolla, billiga hårdrocksskivor, om man skulle ta och köpa på sig stora delar av sin gamla vinylsamling på CD såhär på gamla dar?" i synnerhet. Jag har en distinkt känsla av att jag inte kommer att känna mig så nöjd med det här imorgon.

Annars har jag sett till att jag kommer att lägga vantarna på ett LipglossBitch-hypat läppgelé, courtesy of min bästa bitch Sofie som inte bara är snäll och släpar sig till närmsta MAC-disk för att köpa det åt mig utan dessutom fraktar det ner till Malmö när hon nästa vecka kommer hit med sin karl för lite schysst häng. Det ska bli lovely. Hoppas bara att färgen jag omsorgsfullt valde ut från hemsidan utan att någonsin ha beskådat den i verkligeheten blir snygg och inte alltför jättebebis-tuggummirosa, men jag har så pass mycket förtroende för både MAC och min egen känsla för läppglans att det säkert ska bli hur bra som helst. Rapport följer. Rapport följer även om huruvida Hope in a jar-krämen lever upp till sitt rykte. Den har trots allt varit med på Oprah som "one of Oprah's favorite things", och om inte det är ett kvalitetssignum...

1 kommentar:

helena sa...

Det där med Oprahs favourite things... är det lite som stämpeln för kunglig hovleverantör kanske :)