tisdag, juli 12, 2005

Juicy

Jag har varit en aning skeptisk till ASOS i det förgångna, mest på grund av att min första kontakt med dem för ett antal år sedan bestod av upptäckten att de sålde silverfärgade hotpants med rynkad kant as seen on The Cheeky Girls (jag hoppas verkligen att ingen glömt bort deras ground-breaking hit The Cheeky Song - Touch My Bum?). Nåväl, jag är i vilket fall som helst nu beredd att lägga dessa gamla negativa känslor åt sidan. De säljer nämligen Juicy Tubes i färgerna Lychee och Cerise, samma färger som jag inte lyckats hitta på cirka 2 år trots idogt letande (den uppmärksamme minns kanske att jag gnällde om detta för bara någon vecka sedan i den trevliga sminkduellen)! Cerisefärgen är, helt ärligt, det snyggaste läppglans jag någonsin ägt, - och då är ändå konkurrensen hård - och nu ska det fan BUNKRAS UPP!

Behold its glory:

Image hosted by Photobucket.com

Jag kanske slänger ner ett par skor också när jag ändå håller på att beställa.

Lika bra att passa på liksom.

Och en väska.

3 kommentarer:

Petra sa...

Haller helt klart med att cerise ar den basta JT. Dessutom ser den nya serien "Cherie" bara flickaktigt fanig ut.

Anonym sa...

det har ju inte som helst att göra med den här inlägget i din blogg, men jag vill bara tipsa om att i den glossiga tidingen poker magazine (juni-nummret) finns det ett reportage om baren-alex med en hel del helsidorsbilder!

Lina sa...

ÅÅÅÅH BAREN-ALEX. <3 <3 <3

Jag är på väg till pressbyrån as we speak. Nästan.