torsdag, juli 13, 2006

The waste land

Jag har spenderat de senaste dagarna i bitterhet över att dåliga saker verkar hända bra människor hela tiden, och det är fan inte så det ska vara, damn it! Det finns dock inget jag kan göra, förutom att hoppas att allt blir bra för alla som förtjänar det. <3

Bitterheten är även stor, om än inte på riktigt samma nivå, över det faktum att Anna och Henrik har sett Zlatan glida runt i Malmö medan jag samtidigt befunnit mig i Hell-singborg, staden där de hetaste lokala celebriteterna man kan hoppas på att få bumpa in i på offentlig plats är typ Nic and the family och Brandsta City Släckers. Livet är i sanning inte på något sätt rättvist, I tell you.

Annars: Kravlöst umgänge (100% renlighet och diskretion, i vanlig ordning), äckliga vinspritzers, fotboll, billig shopping, bästa vännerna och besök av ett stiligt fruntimmer igår kväll för lite vin och häng på balkongen. Allt detta har varit jävligt trevligt. Men jag vill att folk ska må bra.

Och just det ja, förresten, rätt lag vann. Såklart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var i allsindar har du hittat den där bilden?? Mmmm...

Lina sa...

Den låg sedan en tid tillbaka i tryggt förvar i en hemlig mapp på min hårddisk tillsammans med bilder av liknande natur...eller eh, jag menar givetivs att jag råkade stöta på den av en händelse när jag utan dunkla baktankar surfade lite på Internet. Host...