torsdag, juni 14, 2007

Och insikterna kommer till en, en efter en

Saker jag ska försöka ha i åtanke inför framtiden: jag må bitcha och gnälla hur mycket som helst om min magkatarr, min fattigdom, min brist på liv, min tradiga tillvaro, mitt fula hår, mina kärringtendenser, mina banala intressen, min osunda livsföring, mitt allmänna misslyckande som människa och allt det där, men när någonting riktigt, riktigt jävligt sedan händer vill jag verkligen ingenting annat än att få mitt vanliga jävla skitliv tillbaka.

Jag tror/hoppas innerligt att jag har fått det nu, efter några riktigt jävla hemska dygn (jag vet hur kul det är med folk som säger A men inte säger B, men det här gäller inte bara mig så I ain't gonna), och jag hoppas därför också att jag kommer att återkomma om några dagar eller så med sedvanligt distanslöst trams. Vi hörs då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att lugnet lägrar sig och att du mår bättre snart. Vad man än skriver i såna här sammanhang blir det banalt. Men jag ser fram emot mängder av distanslöst trams framöver också. Kramar.

Lina sa...

thanks darlin' <3

Anonym sa...

Usch och fy, det lät jobbigt!! Har ju själv haft dilemma värre senaste veckan och hoppas ditt också löst sig.