fredag, maj 06, 2005

Hej, jag är varje psykoanalytikers heta dröm

Mitt humör har höjts en smula från nivån "nattsvart botten" som det befunnit sig på sedan gårdagens inlägg. Äran för detta kan förvisso till ganska stor del tillskrivas min gamla trogna vän försvarsmekanismen förnekande (oh, how I love you!), men även att jag fått en liten glimpse av att världen kanske är god ändå; det är nämligen dags för CLINIQUE BONUS TIME igen!

Seriöst, ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar Clinique Bonus Time. Massor med gratis (eh, nåja) saker i lagom små förpackningar, som tar slut lagom till att man tröttnat på dem! Det är ett underbart, underbart koncept och jag tänker stödja de goda människorna på Clinique genom att glatt och utan förbehåll nappa på VARENDA Bonus Time fram tills den dag jag dör. Well, eller något liknande.

Dessutom sammanfaller Bonus Time den här gången med att jag upptäckt ett fantastiskt snyggt nytt cliniqueläppglans i en lite orangeglänsande färg, som eventuellt kan vara den felande länken som gör att min läppglanssamling blir komplett och att jag aldrig mer kommer att känna ett närmast instinktivt behov av att lägga pengar på att köpa ännu ett läppglans som ser ut som ca 15 stycken jag redan har i jakt på den perfekta konsistensen/färgen/doften. Eller så kommer det inte att bli så (det finns faktiskt gränser för hur långt jag är beredd att ta det där med förnekan). Men whatthefuck, färgen heter Firefly, bara namnet skriker ju att det inte kan vara dåligt.

Image hosted by Photobucket.com
du ska bli min, baby.

Inga kommentarer: