söndag, maj 15, 2005

Hysteri, there's nothing quite like it

Jag har inte skrivit något på evigheter, vilket har berott på att, well, den gångna veckan har varit ganska jävla vidrig. De värsta hemskheterna verkar ju dock dessbättre ordna upp sig på ett bra sätt till slut, men förutom det har det varit MYCKET irritation, misär och tandagnisslan. Nu, såhär när saker och ting börjar återgå till det normala, känns det dock ändå rätt OK, även om det lär bli fett med uppsatsslit de närmsta veckorna. Bra saker är exempelvis att jag ska träffa Cici på måndag för första gången på EVIGHETER vilket alltid, undantagslöst, är fucking A, och dessutom satte torsdagens vårfest med skolan punkt för min skoltid (som i "uppehålla sig på institutionen, gå på föreläsningar/seminarium/opponeringar och träffa klasskamrater", inte som i "arbeta med uppsatsen", dessvärre) FÖR EVIGT vilket ju värmer även den mest cyniska av själar.

Tanken är i vilket fall som helst att det ska bli ändring nu, men eftersom jag som vanligt inte har så mycket vettigt att säga fördriver jag lite tid med sådant här istället:

THREE NAMES YOU GO BY:
1. lina
2. jag har inga smeknamn, jag tror att det beror på att ingen älskar mig
3. *snyft*

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. linila
2. violpistol
3. horny_beast (eeeh, det var ett experiment...)

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. fula joggingbyxor
2. brunt linne
3. sunkiga underkläder med slapp resår
(jodå, jag känner mig fräsch)

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS (at the moment):
1. Ariel Pink
2. Bloc Party
3. annars lyssnar jag mest på Leonard Cohen, men det får väl vara mig förunnat eftersom jag inte vet något om alternativmusik

THREE CAREERS YOU'RE CONSIDERING:
1. kulturtant med hennahår och Gudrun Sjödén-outfit
2. ...det finns inga alternativ, baby.
3. ---

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. San Fransisco
2. Italien
3. Australien

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A BOY:
1. jag skrattar gott åt vulgär och politiskt inkorrekt könshumor
2. jag diskar inte oftare än nödvändigt
3. jag gillar sunkig hårdrock, speciellt om det är mycket eld och strippor i videorna

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHICK:
1. smink är kanske det bästa jag vet i hela världen
2. jag kan tänka mig att köpa obekväma skor, bara de är tillräckligt snygga
3. jag kör bil sämre än en gås

THREE CELEB CRUSHES:
1. zlatan
2. adrien brody
3. orup

THREE THINGS THAT SCARE YOU:
1. folk som kräks
2. cancer
3. framtiden

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. avslappnat umgänge med någon som man vill hänga med på grund av personligheten (idioti av typen "jag vill inte vara ensam" och "jag vill sova med någon" är bara läskigt)
2. trivsamt umgänge med någon som utan att gnälla diskar, går och köper läsk, släpper till osv, dock med bibehållen självständighet
3. det räcker så, jag är inte den som är den

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. snygg, krokig näsa
2. brunt hår
3. håriga underarmar

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. dricka öl
2. gnälla och bitcha
3. se på dåliga tv-program

Inga kommentarer: