lördag, juni 18, 2005

Snor

Jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv (rekordet lär hålla fram till måndag kväll) och jag tänker därför inte skriva om hur sjuk jag är (jo, det tänker jag, det gör så ont att jag gråter varje gång jag hostar och jag hostar HELA JÄVLA TIDEN och dessutom har jag feber och i sedvanlig dramatisk anda vill jag helst fan bara lägga mig och dö) eller om hur mycket gammal svettig pung mitt liv suger (what else is new?) utan bara apropå det här och det här diskret påpeka att är ni så PK att ni inte klarar av att se lite tuttar och/eller vapen så kanske ni skulle ha valt en annan konsert än just någon av de här två. Puckon.

Men jag är givetvis bara sur och bitter för att jag missade Mötley Crûe-konserten, och borde hålla käften och gå och lägga mig istället. Vilket också är vad jag tänker göra, efter att jag ringt till jourläkarcentralen och diskret frågat om det inte finns någon aningen mer effektiv medicin än Bafucin att tillgå när halsen är ett enda köttigt äckligt sår och man hostar blod.

Godnatt.

Inga kommentarer: