lördag, juni 25, 2005

Appreciate!

Vissa sms man får värmer ens hjärta mer än andra.

Här har vi ett UTMÄRKT exempel på ett sms som kan göra att hela dagar liksom lyses upp, speciellt om avsändaren befinner sig i London och därmed har tillgång till hela sminkavdelningen på Selfridge's:

Image hosted by Photobucket.com

Daniel är fan min favoritperson i hela världen just nu (jag har alldeles förträngt alla gånger han druckit upp min läsk, ja, jag har till och med förträngt den där gången när han tryckte ner mitt örngott bakom toalettstolen). Listan skickades till honom med snabba ryck, och givetvis ångrar jag så här i efterhand att jag inte skrev upp den här godbiten. Hoppas dock på att jag kanske kan få lägga mina händer på den ändå så småningom (till exempel efter att Sofie och Fredrik besökt de brittiska öarna, jag tänkte nämligen skamlöst försöka få dem att handla lite åt mig också).

Och just for the record: GOD, I LOVE SMINK. Någon gång inom en snar framtid ska jag ägna ett helt inlägg åt hur mycket jag hoppas att Åhléns vid Gustav kommer att innehålla en MAC-disk efter att ombyggnaden är klar, det ser väl alla fram emot? Det kommer att dyka upp strax efter inlägget som följer på den bittra diskussion jag och Frida hade igår, som helt oväntat gick ut på att alla män är skabb (en stor del av inlägget kommer att behandla styggelser som stylade och spexiga jeansmodeller och överdrivet användande av hårvårdsprodukter.)

I och för sig, varför dra ut på det, vi kan ta diskussionens slutsats och kärna med en gång:

Fler män borde se ut som
killen som en gång spelade huvudrollen i den högst tveksamma serien "Unge Herkules". Färre män borde bära fugly, fugly Cheap Monday-jeans. Och jag tycker fortfarande att fler män borde se ut som Zlatan, vilket dock röstades ner av Frida på gund av hans klena skäggväxt.

Brains at work, som vi brukar säga.

För övrigt spenderade jag större delen av midsommarafton med att sova under ett plommonträd. Jag är such a party animal.

Inga kommentarer: