onsdag, juli 06, 2005

The times they are a-changin'

Nya tider, nytt bloggutseende. Vit bakgrund är ju faktiskt det enda som håller i längden.

Nu ska jag bara fixa länkarna också, så kommer allt att bli fine n' dandy.

Först blir det emellertid sushi och Top Model med mina biatches.

Kan givetvis bara bli fint.

Förresten har Lisas kompis sett Zlatan hänga på playan i en sexig (det här är helt och hållet min egen slutsats, givetvis) joggingställ-outfit (är det här rätt tillfälle för mig att bekänna att jag har en gammal vurm för illasittande joggingbyxor? Kommer det rätta tillfället någonsin att dyka upp? Känns tveksamt va?). Min avundsjuka vet givetvis inga gränser. Varför befinner jag mig alltid på fel plats vid fel tillfälle? Alla platser utom stranden i fråga är givetvis fel plats i det här fallet, men frågan är om inte under täcket i min säng med en ohygienisk bordsfläkt som enda sällskap är mest fel av alla jävla platser i världen.

Nåväl. Nu sushi och Miss Tyras vredesutbrott vid "I have two beautiful girls standing before me"-ceremonin. Jag har sett fram mot det här med ohämmad entusiasm i en hel vecka nu!

Inga kommentarer: