lördag, augusti 13, 2005

Dang

Oh for FUCK'S sake (infoga tandagnissel här).

On an happier note: snart är en vulgoguldväska min!

Image hosted by Photobucket.com

...och jag behöver inte ens betala! Min snälla, snälla mor tar hand om min ASOS-räkning som en födelsedagspresent, men tvingar mig dock på karaktärtypiskt, ondskefullt vis (nej, jag anser inte att snällhet och ondska nödvändigtvis måste utesluta varandra) att inte använda sakerna förrän födelsedagen inträffar om ungefär tre veckor. Man ska inte klaga dock, gratis ÄR som bekant gott.

Att närma sig medelåldern med stormsteg är för övrigt fan inga problem alls för mig, glädjen över FÖDELEDAGSPRESENTER överstiger vida den oro jag känner för vissa så kallade ålderstecken såsom "skrattrynkor" (yeah right, "blänga surt på skrikiga äckliga ungar på bussen-rynkor", snarare) kring ögonen och ett plötsligt intresse för kakbakande och mysiga singer- songwriterkillar.

För övrigt; ikväll sprit, imorgon brunch på Element och sedan shopping på Nova (det gäller ju att passa på nu innan arbetslösheten börjar och man följdaktligen kommer att känna djup ångest för varje krona som lämnar den ständigt allt tunnare börsen). Hoppas bara att brunchen blir mer muffins-scrambled-eggs-och-pannkakor och mindre filmjölk-och-näringsrika-frukostflingor (jag har aldrig orkat släpa mig dit förut men har en oroande känsla av att jag någon gång hört att det ska luta mer åt det sist- än det förstnämnda). Men den som lever får se, som vi OAP's brukar säga. Det blir säkert bra.

Inga kommentarer: