lördag, september 10, 2005

I should have seen it coming, I should have read the signs

Mer bloggtips från fina människor: The new hangout, författad av min top biatch Anna, en gång utnämnd till den skabbigaste bruden i bekantskapskretsen (och jag menar det inte med något annat än gränslös kärlek). Nu har hon flyttat till en gudsförgäten håla på fel sida av Sverige och jag saknar henne loads and loads (och detta inte enbart för att hon är den enda i bekantskapskretsen som uppskattar Erasure och Westlife på samma sätt som jag...men delvis). Jag hoppas dock på att hon tillfälligt släpar sig tillbaka till sina gamla jaktmarker lagom till Stephen Malkmus-konserten den 4/10, för det lär sannerligen inte finnas någon annan som är beredd att följa med mig i allmänhet och köra en repris på succékonceptet med det högst obscena gestikulerandet i publikhavet i synnerhet.

I vilket fall som helst, som Haddaway sa en gång: I miss you, oh I miss you, I'm gonna need you more and more each day.

Image hosted by Photobucket.com
Till vänster ser vi Anna, och till höger en av deltagarna i Svenska Top Model! Jag vet att jag tidigare sagt att den svenska versionen av detta världens bästa program suger gammal dansk pølse (och det står jag till fullo fast vid), men det innebär ju inte att man inte uppmärksammar/uppsakattar ett tillfälle till c-kändisspotting som detta. Anyway, Annas skeptiska min=guld.

Inga kommentarer: