fredag, september 23, 2005

My brain hurts

Idag har jag tagit mig i kagen och närvarat vid min utbildnings diplomceremoni. Fint att se en del bekanta ansikten och inte minst få en chans att ha på sig de fantastiska skorna i ett något så när passande sammanhang. Heh. Sedan bjöd min far på middag på ett av mina föräldrars gamla stamställen från 70-talet. Det var sjuuuukt god mat och jag drack ett par glas vin, och som en följd av detta och den allmänna utmattning (fysisk såväl som psykisk) som verkar ha blivit lite av mitt normaltillstånd nuförtiden somnade jag givetvis i soffan direkt när jag kom hem och vaknade fyra timmar senare i tron om att det var morgon med något som är misstänkt likt bakishuvudvärk. Ännu en livad fredagskväll med andra ord!

Image hosted by Photobucket.com

Så här ser min blick ut just i detta nu - är det inte meningen att rödsprängdheten, de överaktiva porerna på näsan, det kletiga sminket under ögonen och mascaraflagorna på kinderna ska dyka upp efter fredagskvällen och inte under den? Oh well.

Inga kommentarer: