söndag, september 18, 2005

Vi möts igen

Årets mest välkomna återseende i populärpressen är utan tvekan min gamla crush BAREN-ALEX. Alla dessa år som jag spenderat med att googla efter honom utan att få upp några andra resultat än "jag tror att jag såg honom sälja t-shirts på Kiviks marknad" är nu till ända! Och jag tycker onekligen att han är lika foxy nu som på den gamla goda tiden då jag swoonade över honom varje kväll hemma i Fridas soffa samtidigt som vi åt chilikryddade popcorn och sörplade på varsin cubacola.

Här skulle jag kunna skriva något om hur vi även brukade kolla på danska baren (visst var baren den bästa dokusåpan någonsin, förresten?) och hur detta enbart berodde på att vi tyckte att det var så kul att en av deltagarna lystrade till det skönklingande namnet Mikael Bögballe, men jag tror att jag ska låta bli det. Man vill ju inte framstå som infantil och oseriös.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Alltså det kan vara jag som är skittrött (och det är jag) men jag har nu garvat i exakt 3 minuter och 16 sekunder åt Mikael Bögballe.

Lina sa...

Inget att skämmas för, jag skrattade ju själv gott åt saken i 30 minuter varje kväll under det halvår som säsongen pågick...