fredag, oktober 28, 2005

Du är inte paranoid om de verkligen är ute efter dig

Skiiiiitmånga människor läser min blogg och mina konspirationsteorier om vilka och varför tar aldrig slut - jag har gett bloggadressen till max 10 pers från början och så är det kanske en handfull schyssta brudar som jag vet tittar förbi ibland men ALLA ANDRA? Jag försöker idogt analysera IP-nummer i besöksloggen men fan vad det går dåligt!

Men alltså. Trots det stigande besöksantalet kommenterar ingen någonsin någonting längre. Detta kan bara betyda en sak: I'm losing it. Jag menar, jag är fullt medveten om att jag inte har mycket vettigt att säga, men, men...

*snyft*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men man får inte analysera IP-nummer din hynda, man måste få vara private on the internet.

Anonym sa...

jag älskar din blogg!
du skriver otroligt bra.

Lina sa...

Åh Anna, tack så mycket, och you best call me när du anländer till den bördiga skånska myllan! I miss you like crazy, baby. <3<3<3

Tack också till Fredrik. Åh, mina vänner gillar mig även när jag är värdelös. And I love 'em for it.

Och tack till den anonyma som skrev det sista inlägget, så snällt, jag blir alldeles varm inombords. Den andra anonyma kommentarslämnaren som kallade mig okvädesord ignorerar jag diskret (men faaaan vad det kommer att analyseras IP-nummer i fortsättningen!).

Anyway, you rock. Nu har jag tagit lite för mkt stilnoct för mitt eget bästa och är hög som ett hus och kan inte skriva. Ajaj. Men som sagt. Kärlek. Och fortsätt gärna kommentera *hint hint*

Anonym sa...

Känner igen det där. Who are those people.

Jag vill gärna sälla mig till den handfull schyssta brudar som läser... Anyway. Jag läser. Och gillar fortfarande det jag läser. A lot. Du är skitrolig. Skrev det i en kommentar när jag började läsa. KRAM!

Lina sa...

Tilda: klart du är en av de schyssta brudarna! Tack så mycket, you rule!