måndag, oktober 31, 2005

Man vet ju när det är dags att ge upp

OK, enligt mina källor (det vill säga bilder som jag inte lyckas länka till samt den gamla beprövade uteslutningsmetoden) sitter Zlatans nya tatueringar nedanför byxlinningen (oh, be still, my trembling heart!).

Det är således nu dags att se sanningen i vitögat, ge upp min enträgna strävan att hitta bildbevis på tatueringarna, och istället förpassa alla tankar på ämnet till mina egna snuskiga fantasier. Från och med nu, alltså.

Kanske kan jag genom att sluta skriva om saken här i bloggen rädda lite av min stolthet och mitt anseende också*?


*Eh, tveksamt

3 kommentarer:

jo sa...

Nej fortsätt du skriva om saken. Ditt anseende är intakt åtminstone i mina ögon du roliga lilla mänska.

jo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lina sa...

Jag lovar att om jag någon gång, mot all förmodan, skulle få se vad som döljer sig nedanför Zlatans byxlinning så skulle jag inte kunna hålla tyst om det någon längre stund, så om det sker någon form av genombrott så kommer saken säkerligen att tas upp igen. Ett litet "don't hold your breath" kan väl dock tänkas vara på sin plats...