onsdag, oktober 05, 2005

Påminnnelse

Ingen som har vett och sans i behåll får missa kvällens avsnitt av svenska Top Model där min all-time-favourite J. Alexander kommer in och styr upp bland de tråkiga svennebrudarna!

Åh, J. Alexander. Jag minns fortfarande hur bitter jag var förra gången det sändes ett svenskt Top Model och jag sattt och led mig igenom skiten bara för att jag hade hört det ryktas att Miss Tyra skulle göra ett guest appearance i slutet, vilket givetvis slutade i ett gigantiskt bakslag och besvikelse när det mest spännande som hände i seriens slutskede var när en av de danska deltagarna fick en allergisk reaktion efter att ha satt i sig en räkcocktail. Men du, J. Alexander, du kommer inte att svika mig.


Image hosted by Photobucket.com

FIERCE!

1 kommentar:

Lina sa...

Jag har ju inga pengar, så det blir plan B istället: sitta hemma och lyssna på Placebo och snitta upp handlederna.