torsdag, oktober 13, 2005

Still the search goes on, som min man David Hasselhoff hade sagt

Jakten på bildbevis på Zlatans ghettotatuering inleddes idag med stor hängivelse och fortsatte inte helt oväntat med ett hyfsat stort antiklimax. Kolla in den här expressenbilden från igår kväll där magregionen blottas:

Image hosted by Photobucket.com

Inte en tatuering, inte ett plåster, ingenting. Har allt månne varit ett stort scam? Eller sitter tatueringen i själva verket på en mer privat plats (vilket onekligen hade gjort det fortsatta letandet både mer utmanande och jävligt mycket mer intressant)? Nåväl, i vilket fall som helst, jakten fortsätter.

Annars har jag ägnat dagen åt att läsa den här förträffliga boken:

Image hosted by Photobucket.com

...och it's been all good. Bara en gång fick jag en liten panikattack på grund av mitt försoffande, så jag ringde till mamma och frågade om jag borde känna mig dålig och skyldig eftersom jag valt att skita i att stiga upp ur sängen idag. Hon sa dessbättre nej, så jag kunde i godan ro krypa ner mellan lakanen med Jenna igen (yeah, I wish). Känns bra att jag köpte nya sunkkläder på H&M igår, för jag tror minsann att I can get used to this.

Och till alla som nästan verkar tycka att det vore synd om jag slutade blogga; ni är mina top bitches. <3

3 kommentarer:

Lina sa...

Haha, han är kanske lite i äldsta laget...men å andra sidan, beggars can't be choosers.

Lina sa...

Något sådant skulle jag givetvis ALDRIG spekulera i...

Anonym sa...

Det är klart att du inte kan sluta blogga. Jag har hamnat x antal gånger på din sida när J Alexander forfarande varit senaste inlägget och suckat ledsamt. Så din sorti hade uppmärksammats visst det.