torsdag, november 10, 2005

Man ska inte kasta sten i glashus

Jag tänkte skriva ett "oj oj, hur orkar man engagera sig så?"-inlägg om alla som ansträngde sig för att få tag på Stella-kläder på H&M i morse, men sedan drog jag mig till minnes vem det var som en gång köade an avsevärt längre tidsperiod utanför Filmstaden inför biljettsläppet till sugiga Star Wars episode 1 för ett par år sedan och bestämde mig för att låta bli. Och det är säkert bara jag som är för bitter och lat för att engagera mig i vilket fall som helst...

En liten fråga till alla som trängdes imorse (det var en hel del efter vad jag har förstått) bara: fanns det smycken? Eller rent av skor?


Förresten har en av de grymmaste brudarna börjat blogga, vilket är fint eftersom jag, trots att vi inte setts på åratal, minns henne som en av de smartaste, tuffaste och roligaste människorna ever. Läs här.

Ikväll; bakelser och TV-kväll, imorgon allvar, frisören och film, i helgen besök av bästa Sof. Things are looking up, förutom att det är dags för mig att stiga upp ur sängen om mindre än sex timmar nu. Gah.

Inga kommentarer: