måndag, november 14, 2005

Show 'em what to do, make a break, make a move

Det finns som bekant få saker som jag gillar så mycket som ett rejält spektakel, så det är inte utan att jag ser fram emot fotbollsgalan på TV4 ikväll (jag har till och med - inte utan vissa svårigheter dock - undvikit att äta upp tiramisuresterna från igår och istället sparat dem just för detta speciella tillfälle). Förhoppningsvis blir guldbollstacktalet en riktig klassiker som genererar såväl glada skratt och tillrop som allmän sexuell upphetsning. Hoppas hoppas hoppas.

Mest av allt hoppas jag dock att jag ska få tillfälle att beskåda en repris på Magnus Hedmans smått legendariska och vida omtalade elektriska ålen-dans. Man kan inte få allt, som bekant, men fan vad fint det hade varit.

Image hosted by Photobucket.com
Shake it, Magnus!

Inga kommentarer: