torsdag, december 15, 2005

All I want for christmas...

...är först och främst Oprah-boxen. Jag måste ha Oprahboxen. Sex skivor! 17 timmar! Makeovers! Behind the scenes! "Some of the guests who touched Oprah's heart forever"! Den MÅSTE bli min. Två små problem bara: 1. Den verkar bara säljas via Oprah's hemsida, som bara sänder inom USA och 2. Jag betvivlar starkt att min DVD av märket El-Tax är regionsfri. Åh, ångest. Åh, Oprahboxen.

Image hosted by Photobucket.com

Sedan skulle jag inte banga på något sätt banga lite smink från Paul and Joe heller. Jag tänker mig typ en av varje, speciellt från sektionen "Collection sparkles archive" (även om den ondskefulla översättningen av "archive" lär ju i det här fallet vara "finns inte tillgängliga längre"). Jag tror knappt att jag har sett något så vackert förut i mitt liv, någonsin. Det skulle möjligen vara de där lite lättklädda Zlatanbilderna som publicerades i Café för något år sedan i så fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

googla +eltax +modellnummret +region +unlock eller nått.. du är ju utbildad informationsexpert juh!