torsdag, december 15, 2005

Äckligast i världen:

1. Jaktprogrammen på TV4+ som jag av misstag råkar se varenda dag eftersom det går precis efter Dr Phil. Det äckliga består främst i att läskiga gubbar ligger och trycker i buskarna och viskar in i mikrofonen med hes, porrig röst. Blääää. Och just det, de dödar djur också (frågan är dock om jag inte hellre ser på det momentet än på porrviskningarna).

2. Reklamen där Teliapappan förklarar att han "gillar hårda tag". SOME THINGS ARE BETTER LEFT UNSPOKEN, Teliapappan! Dessutom oroar det mig att jag ser den här reklamen hela tiden, medan till exempel Carro inte verkar ha sett den en enda gång. Kanske finns Teliapappans gillande av hårda tag bara i min förvrängda hjärna? I så fall är jag mycket, mycket sjuk.

1 kommentar:

Lina sa...

Men HJÄLP. Jag ser den jätteofta! Det är en massa människor som lyssnar på Teliapappans slemmiga kontaktannons där han förklarar att han är uppvuxen vid havet, tycker om skaldjur samt GILLAR HÅRDA TAG. Det KAN väl inte bara vara jag...

Det är för övrigt inte så länge sedan jag såg gubben utanför den polska butiken, men tyvärr (?) var han upptagen med att skrika obsceniteter efter någon annan förbipasserande nu senast så jag fick ingen kommentar kastad efter mig...den här gången.

Och ekorrmackan var ju GULD. We've all heard of tuna melt...well, why not squirrel melt? Jag ska också bli en psykotisk amerikansk hemmafru när jag blir stor.