lördag, januari 07, 2006

Representin' da hood

Fick ett litet surftips igår natt och insåg att jag måste ha en sådan här tröja:

Image hosted by Photobucket.com

...om inte annat så för att visa de räliga hippiesen i Möllan-lokalpatriotism-tshirts som jag ser VARJE gång jag beger mig ut för att ta en öl var skåpet verkligen ska stå när det gäller att representera hemorten. Mehehe [infoga diverse ghettoposer och westside-tecknet här].

Seriöst alltså, om inte tröjmodellen vore så sorgligt osmickrande hade jag övervägt det på riktigt. Nästan.

För övrigt har jag lyckats med att knäcka ett av benen till min säng. Förstörelsen skedde dock inte genom heta och eldiga samlagsakter utan genom, ähum, oförsiktig dammsugning. Jag är en sådan jävla kärring.

4 kommentarer:

anna sa...

oh maj....jag känner mig genast som ett betongbarn.

Lina sa...

Men betongbarnens t-shirts blir inte lika coola! Det finaste med tröjorna är på något sätt att ju bonnigare håla man kommer ifrån, ju hippare t-shirt blir det.

Anonym sa...

Karlstad är inte så jävla hett :-( Så synd! Ödåkra däremot, DET är hett

Lina sa...

Damn straight!