onsdag, februari 08, 2006

Am i really special?

Vad var det för look Robyn satsade på under kvällens grammisgala? Kan det ha varit WORST OF NITTIOTALET? Låt oss se över och begrunda...

-Vit människa med cornrows: CHECK
-Pimpsmycken: CHECK
-Grungeflanellskjorta: CHECK

Det enda som fattades var möjligen ett mångfärgat fleeceplagg, så är jag minns mitt nittiotal (eller åtminstone de mest osmickrande delarna av det)-looken komplett! Och jag som tyckte det var illa nog att behöva vänja mig vid västens återkomst i höstas...

Men men, det är säkert bara jag som är gammal och ohipp och inte förstår mig på dagens ungdom och deras konstiga påhitt. Jag menar, om inte annat blev jag medveten om min stigande ålder när jag idag besökte hemstaden och stötte ihop med en gammal bekantskap som är MAX tre år äldre än jag.

Han hade gråsprängt skägg.

Tiden går, tiden går...

2 kommentarer:

anna sa...

jag tyckte nog tältet var värre....

Lina sa...

Jag såg ju TYVÄRR inte hela spektaklet, utan bara bilderna i tidningen efteråt...men jag gissar att det gröna tältet kanske var lite mer "galaklädsel" medan nittiotalsoutfiten var mer, eh, avslappnad...noterade dock att hon kombinerade det hela med ytterligare en nittiotals"favorit", de vita jeansen, och som vi kanske alla minns var man ju allt annat än avslappnad i dem, åtminstone under en vecka i månaden...eller så var det kanske bara jag som råkade ut för dylika missöden. Eller, öh, jag menar min kompis. Såklart.