torsdag, februari 09, 2006

Nej, det är inte ledigt här

Awright bitches, nu trotsar jag min skräck för kollektiva transportmedel (om någon får för sig att de ska sitta bredvid mig all hell will break loose! Detsamma gäller om det blir en upprepning på det fasansfulla scenario som utspelade sig den bakfulla sommardag då jag senast tog bussen till Göteborg och hamnade framför en white trash-familj med ett skrikigt spädbarn där modern efter att bussen rullat ungefär 200 meter högljutt proklamerade att "Oooooh, nu sket hon ner saj!") och åker norrut (förvisso ett totalt befängt koncept med tanke på det vidriga vädret, men...) för att hänga, äta pannkakor och göra MAC-disken på Åhléns City Göteborg mycket, mycket osäker. Vi ses när jag återvänt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så skoj!! :)

anna sa...

ha det fabulous!

Xtian sa...

"Oooooh, nu sket hon ner saj!" Faan vad kul. Att läsa alltså. Avundas inte dej den upplevelsen.

Men det skrattas högt när man läser det, hör och ser det framför sej. Humor humor.

ha en störtskön resa!

hnrk sa...

åhh jag vill också till gbg.. och du, grattis till första placeringen av "snygga nakna rövar" på google! *high5*

Anonym sa...

Borde du inte vara hemma snart?! (hemma = blogga)