onsdag, maj 17, 2006

Mehehehehe

OK, en halvtimme kvar till Champions League-final nu ungefär och jag vill med anledning av detta gärna tipsa om det skojiga Glenn Hysén-bingot. Vissa modifieringar kanske behöver göras inför kvällens match men andemeningen är såklart densamma. Stor, stor humor.

Och så en liten kommentar av det mer mogna och sofistikerade slaget: Ät skit, Arsenal.

...

Uppdatering, något senare:

Ja herreJÄVLAR! En bild säger mer än tusen ord brukar det ju heta, så jag är tyst men uppmanar alla att fästa sina blickar på detta (och jag hoppas att jag inte är ensam om att känna mig löjligt rörd när jag gör det):

Photobucket - Video and Image Hosting

7 kommentarer:

anna sa...

det här är inte sant! de jävlarna leder.....

anna sa...

alltså...det var i pausen. nu mår jag mycket bättre. men man ska inte sitta hemma med pappan och se sånt här, jag skulle gått på krogen...

Lina sa...

Heh, jag hade liknande tankar i pausen...men det redde ju upp sig till slut. Och jag tittade ENSAM eftersom alla jag känner har övergivit mig. Det var direkt plågsamt, framåt slutet var jag tvungen att ringa min bror och avreagera mig en smula.

Anonym sa...

jag satt på jobbet och följde det hela via aftonbladets ganska värdelösa tjänst. glad för henke, ledsen för mitt arsenal.

Anonym sa...

vart köper du ditt philosophy? vad från philosophy använder du?

Lina sa...

Jag har rengöringen och fuktkrämen (purity made simple och hope in a jar) plus diverse duschkrämer. De är köpta från lite olika ställen, något från cowparfymeri.se, något från hqhair.com. Resten har jag köpt i England. Har inte testat någon billigare amerikansk onlineshop tyvärr.

Anonym sa...

okej tack då vet jag :) jag ska nog försöka testa någon billig amerikansk, man kan ju tjäna ganska mycket trots allt....