måndag, juni 26, 2006

Been around the block a few times

Jag lovade ju att börja blogga ordentligt efter midsommar så here it goes: Jag och min biatch J spenderade helgen i ett trivsamt töcken av dekadens (såsom brukligt är) ackompanjerat av tonerna av ett härligt bögigt soundtrack (Dusty Springfield samt Lotta Engbergs gamla melodifestivalsbidrag "100%") och under ständig övervakning av det smakfulla "mammas kök är hemmets hjärta"-grytunderlägget som hängde säkert på sin plats på köksväggen. Det var fint, såklart.

Var för övrigt så bakfull under Sverige - Tyskland att jag knappt ens orkade bry mig och det var väl kanske lika bra det - ignorance is bliss, som bekant. Porr-tugal - Holland i förrgår kväll däremot! Goddamn, jag har knappt hämtat mig ännu. Sedan Spanien - Frankrike ikväll på storbild med flottig mat (om bara Carro svarar i telefon någon gång, jag hoppas att hon har bokat bord nu så att jag inte gått omkring hela dagen med en frestande enchilada på näthinnan förgäves) och lön och Sofiehäng snart och Stilasmink på HQhair och grillkväll! Life is good, y'all. Om det bara inte vore för avsaknaden av luftkonditionering på jobbet då möjligtvis...

1 kommentar:

Anonym sa...

i love grytunderlägget!