måndag, juni 26, 2006

Sad woman, take it slow

Alltså, jag vet att jag är bitter och tradig nu men jag kan inte låta bli att förfasa mig lite över det faktum att samtliga hängivna Guns N' Roses-fans i denna artikel (utom Leif, tack Leif!) typ bajsade i blöjan när jag själv för första gången hänfördes av Axls vita skinnkostym i samband med att jag såg Paradise City-videon i Clabbe af Geijerstams hippa listprogram på SVT och mitt liv som ett resultat av detta för alltid förändrades en smula. Jag är en gammal, gammal kvinna!

Hoppas för övrigt att även kidsen inser att det alltid var Izzy som var hetast i gruppen (bevis right here, baby).

4 kommentarer:

Britta sa...

Ok, om du är gammal, då är jag i princip mumifierad vid det här laget baby.

För övrigt, ser det inte ut som att Izzy har a bad case of the kangelbära på det där fotot???

Anonym sa...

förvisso ingen 18-årig guns'n'roses-fan som tycker att don't cry är den bästa låten efter att ha gråtit och druckit whiskey, men dock en väldigt hängiven bsb-fan:

http://buzz.bazooka.se/pics/?file=jan.jpg

Lina sa...

Hahahaha, Britta, jag var tvungen att googla ordet kangelbära men från och med nu ingår det för evigt i mitt vokabulär! Alldeles strålande. Annars, jo, det ser väl onekligen ut så, men det var ju lite tjusningen också (när jag var tretton alltså, nuförtiden skulle jag ju aaaaaaaaaldrig...och så vidare och så vidare).

Fredrik: Det känns som att frisyren allena är nog för att motivera en arrestering.

Och Tobias, bilden funkar inte. Da-uymn.

Anonym sa...

Nu vet jag var Idol-Sebastian fått sin image input någonstans. Men Izzy, känns inte socka i brallan lite väl Van Halen? Kom igen!