onsdag, oktober 04, 2006

Jag tänker musky scent

Jag vill tacka livet, som gett mig så mycket. Framförallt vill jag dock tacka Josefin, som igår skickade mig denna fantastiska bild, som jag inte riktigt har kunnat sluta tänka på sedan dess:

Photobucket - Video and Image Hosting

Så, nu är frågan: vem blir först med att fixa en sådan här till mig? Mitt badrum kommer ju, som säkert alla förstår, ALDRIG att bli komplett förrän det prytts med en behållare Hoff Soap (med "hunky aroma", tror jag det). Pretty pretty pretty please! Den måste bli min! Jag har ju många händiga* personer därute i bekantskapskretsen...

*ordvits!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åååå...men ååååå!!!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA!

inga fler kommentarer.

Anonym sa...

Fast...det är en kille som tar tvål va? Det gör det hela myyycket roligare...

Lina sa...

Alltså, på något sätt blir bilden bara bättre och bättre ju mer man tittar på den.