söndag, oktober 08, 2006

Jag minns mitt nittiotal, igen

Jag blev informerad om den här skivans existens och efter sedvanligt småbittert räpande om vad det egentligen var som hände vid nittiotalets mitt - hur kan (nästan) allting som gjort före '95 vara så bra och hur kan (i princip, inte The Knife då alltså) allting som gjorts efter '95 vara så jävla skittråkigt (jag vägrar faktiskt att gå med på att det skulle ha något med min stigande ålder att göra, jag vill verkligen tro att jag hade haft vett att ta avstånd från exemplevis Håkan Hellströms klämkäckheter även om jag varit 10 år yngre, alright, thanks) - så drabbades jag som så många gånger förr av nostalgi över min sedan länge flydda ungdom och började leta gamla favoritvideor på youtube.

Och då hittade jag det här:



Kom igen nu allihop, den som hittar mitt huvud i publiken vinner ett fint pris!

Inga kommentarer: