söndag, januari 07, 2007

And they think that you're too much for words

I min strävan att posta fler inlägg än 22 under januari 2007 delar jag här med mig av vad jag sysslat med under större delarna av förmiddagen; kollat gamla Ben Lee-videor på youtube (min ovillkorliga kärlek till framförallt hans första skiva bara återuppväcktes, lite lagom oväntat sådär, när jag och Fredrik diskuterade honom och hans postpubertala produktion härom kvällen). Åh, detta är så lovely (notera förresten speciellt Pavementpostern på pojkrumsväggen, åh, mitt nittiotal, vart tog du vägen?).


5 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.viceland.com/int/v13n12/htdocs/fashion_uk.php?country=sew

Anonym sa...

http://www.viceland.com/int/v13n12/htdocs/
fashion_uk.php?country=se

Lina sa...

Hahaha, jag har ett par av skorna som syns på bilderna (dock brukar jag snarare ha på mig mina stövlar som en gång fick omdömet "de där är lite dykes on bikes va?" när jag jobbar, så glamourös och piffig är nämligen jag...). De från Wedins, GIVETVIS. Jag är så härligt oförutsägbar.

Anonym sa...

var bara tacksam för att du får på dig ett par stövlar, själv har jag för tjocka vader

Lina sa...

Haha, jag också, dykes on bikes-stövlarna är typ undantaget som bekräftar regeln eftersom de är second hand och lite udda och halvskabbiga (eh, "personliga").