måndag, mars 05, 2007

But in a totally manly way!

Jag är sjuk och jobbar inte idag. Kanske tror ni nu att jag spenderat dagen med inte bara fysisk återhämtning, men också lite kontemplation, funderingar över livets sanna värden, icke-ansträngande men välbehövliga aktiviteter (kanske sortera lite papper eller vattna krukväxterna) och med att rent generellt ladda batterierna (som det så fint brukar heta)? Och jo, det stämmer. ELLER så har jag gjort två saker, nämligen sovit och tittat på den här videon cirka 25 gånger, på repeat. Ni får gissa.


4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA

vart är det ifrån... det är ju briljant!!

Det här är INTE LIKA briljant:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1014939,00.html

VAD är det för fel på folk...

det här ska jag gå på dock:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1014247,00.html

Lina sa...

Det skulle jag också kunna tänka mig...om det inte hade varit för att inte Moneybrother ingått i artistlineupen, det vill säga.

Och har du aldrig sett Scrubs? Du är konstig, det har ju gått typ varje dag de senaste fem åren...

Unknown sa...

Om man går in på din Last.fm så är det en hel del Moneybrotherträffar... eller? :p

Nej jag har lyckats missa scrubs... antingen följer jag en serie eller så är det som om den inte finns för mig typ :) Men det verkar ju lide kul...

kyssar och smek...

Lina sa...

Men det är ju bara en låt1 Och han kommer att ha med sig den där polisongförsedde bandmedlemmen som försöker se ut som en swingpjatt eller liknande vilket fan inte riktigt håller år 2007 och...damn, varför kan folk inte bara turnéra var och en för sig och sluta göra det svårt för mig?

Nåja, man kan ju alltid försöka gå dit med ett öppet sinne...

Kyssar och smek, bahahahaha (jag kommer aldrig att sluta tycka att det är kul)