lördag, mars 31, 2007

Diet coke and a pizza, please

Åh herregud snälla någon döda mig. Jag ska aaaaaldrig mer dricka sprit, osv. osv. osv.

Någon som är sugen på att komma hit med pizza, sushi, glass, 20 liter läsk, en intellektuellt stimulerande film och en ny pannlob (den jag har för tillfället är uppenbarligen defekt) till mig? Inte? Det går bra att ställa det utanför lägenhetsdörren om ni inte vill se mig (och tro mig när jag säger att det vill ni nog inte)? Det hade annars varit fint om någon hade velat klappa mig på mitt risiga hår, lägga något jävligt kallt på min panna och försäkra mig om att mina misstankar om en högst ovärdig liten kollaps på en av bänkarna i pundarrondellen vid Folkets Park igår kväll inte alls stämmer samt om att allt kommer att bli bra till slut, men jag gissar helt vilt på att detta inte kommer att hända. Åh, den jävla misären.

UPPDATERING, NÅGOT SENARE:
Jaha, här trillar intresseanmälningarna in i en aldrig sinande ström, ser jag (inte för att jag är bitter eller så, nej nej). Nåväl, jag gjorde likt Christer Lindarw och tog saken i egna händer, och nu finns det jävligt mycket falafel i mitt matsmältningssystem, glass i min frys, en ny väska i min ägo och livet känns plötsligt en aning bättre. Lite sömn nu kanske?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag bott i Skåneland i stället för 08-land kunde du räknat med en goody bag. Krya på dig!

Lina sa...

*projicerar kärlek*

Anonym sa...

åh jag älskar när du är miserabel