lördag, augusti 06, 2005

Söta drömmar är gjorda av det här

Snart ska jag jobba, men låt mig bara först konstatera att mitt liv aldrig kommer att bli komplett förrän jag äger de här skorna:

Image hosted by Photobucket.com

Jag fann dem via den här utmärkta länken som jag hittade hos bästa Shoewawa när de igår hade den extremt goda smaken att uppmärksamma oss vanskapta stackare som har breda fötter av Kalle Anka-modell. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag måste ha dem. Seriöst. Jag har inte kunnat tänka på något annat (förutom P.S. Sista sommaren då) sedan jag för första gången lade ögonen på dem igår eftermiddags, vi är menade att vara tillsammans, jag känner det. Jag kommer att kunna köpa dem i rätt storlek istället för att köpa för långa skor för att kunna få plats med fötterna på bredden! Jag kanske inte får blödande skoskav av dem de första gångerna jag använder dem! De är inte ens dyra! De måste, måste, måste bli mina!

Den lilla haken är att de naturligtvis enbart skickar dem inom Storbritannien.

JÄVLA MISÄR.

PS. Jag skulle även kunna tänka mig de här (icke i bebisrosa, dock) , eller de här, eller de här, eller de här, eller stora delar av resten av onlinebutiken. There's a lot of love in this room, visst är det härligt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, precis ett par sånna skor jag letat efter. Köper jag dom blir det att leva på nudlar resten av månaden. Men det kan det kanske vara värt!

Lina sa...

Man behöver inte ens svälta sig för att köpa dem, de kostar bara helt överkomliga £35, vilket bara gör mig ännu mer övertygad om att det här är de PERFEKTA skorna. Om man bor i Storbrittanien då, dvs...