måndag, november 07, 2005

Dagens projekt

Inget jobb idag visade det sig och jag tänkte därför ta tillfället i akt och sno projektet EFIT - Ett Foto I Timmen - som jag läste om här (jag väljer också att skita i att det tydligen har varit en viss dag som ska ha varit avsatt för projektet - breaking the law, breaking the law, som Rob Halford sa en gång). Bland annat kommer det att dokumenteras hur jag tar min nya tantcykel out for a spin när jag cyklar till Rusta på Svågertorp för att inhandla en leopardkastrull (som jag tänkt skulle sätta den slutgiltiga pricken över kitsch-i:et i mitt kök).

Image hosted by Photobucket.com
Den ska bli min!

Åh, jag kan bara tänka mig hur spända av förväntning alla måste vara nu.

1 kommentar:

Britta sa...

Lina, du är hands down den coolaste jag vet. Jag ska oxå ha en sån där hysterisk kastrull. Damnit!