torsdag, december 08, 2005

Nu blir det ännu mer fashionabelt bloggande!

Nu är det juletid, stilla ro och frid, och i mitt hus kan man inte reglera värmen själv utan detta sköts av någon allsmäktig person vars identitet för mig är okänd. Detta har lett till att lägenheten på någon vecka har gått från bastuvarm till fuckin' freezin', jag huttrar när jag ska somna på kvällen och som en direkt följd av detta tänker jag imorgon styra mina steg mot Triangelns fräscha köpcentrum för inköp av en klassisk och smickrande Polarn och Pyret-långkalsong. Glädjande nog såg jag på deras hemsida (där man inte kan länka direkt till bilderna men klicka på "Våra kläder" och sedan på "Dam/gravid" och sedan på "PoP-klassiker" så kommer ni att se en bild på mina sexy babies) att de finns i storlekar upp till XXL, vilket innebär att jag nog ska lyckas få till ett gött häng i röven. Det ska bli mighty fine.

Ännu en fördel med att leva ensam, förutom att man med gott (ähum) samvete kan planera att sätta upp Darin-affischer i taket ovanför sängen med andra ord; inget sällskap mellan lakanen = ingen att ta estetisk hänsyn till, utan det är fritt fram för hängig Polarn och Pyret-kalsong dag som natt (nu kan vi väl i alla fall låtsas som om det fanns någon som helst omständighet då jag faktiskt skulle ta något som ens vagt påminde om estetisk hänsyn till någon, OK?).

Jag var för övrigt inne på Åhléns City och sprutade ner mig med parfym idag också. Jag ser detta som lite av ett långdraget sätt att hämnas på de ansvariga för den uteblivna MAC-disken.

Inga kommentarer: