fredag, januari 27, 2006

My head is in the sun

Haha, kanske borde jag ha mätt upp exakt hur hög en klack på nio centimeter är egentligen, innan jag beställde Halénskatalogenskorna?

Image hosting by Photobucket
det är fritt fram att ignorera det svarta skräpet som besudlar min hallmatta, det är resultatet av projekt:avlägsna noppor från jackan och jag har inte orkat dammsuga upp det. Det där med att ignorera gäller också mina skabbiga tår, som är allmänt äckliga efter en alldeles för lång vistelse i icke-vattentäta trainers eftersom jag nu helhjärtat hänger mig åt att Våga Vägra Vinterskor

Jag kan meddela att det är ganska högt. Men det är ju bara härligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fierce, Lina!

Anonym sa...

Skitsnygga!! Mina guldskor vart en hit ska jag säga, jag är mycket nöjd. De ser alldeles lagom trashiga ut, bild kan ses på min blogg. Den turkosa kjolen däremot var otroligt ful, men den avskräckte mig inte. Haléns kan mycket väl få sig ett besök igen.

Britta sa...

Precis så där känner jag mig i mina röda stövletter. Fierce, men de går fan inte att gå i. MEN - man kan ju alltid sitta.