lördag, januari 28, 2006

Mysteriet är löst

Jag funderade ju häromdagen på hur det kan komma sig att mitt besöksantal gått upp så drastiskt på sistone, trots att det som satts på pränt här sannerligen inte borde vara av större intresse för allmänheten nu än tidigare. Nu har jag dock gjort vissa efterforskningar och upptäckt att sedan jag glatt döpte ett inlägg om faunen i Narniafilmen till "Nakna män i skogen" har det varje dag dimpt ner ett REJÄLT ANTAL småpilska surfare som googlat efter "nakna män" här i mitt lilla hörn av cyberspace. I should have seen it coming, I should have read the signs, som de gamla hjältarna i Westlife sa (typ) en gång. Och bättre lycka på annat håll, alla ni som dykt upp här i förhoppningen om att finna ett gäng vågade bilder på nakna karlar.

Inga kommentarer: