lördag, februari 18, 2006

Ikväll blir det stripp-kupp!

Jag har idag överträffat mig själv i svennighet genom att dricka svennecola (med den nya sötningen som är rätt äcklig, påminn mig gärna om att i fortsättningen köpa sunkcola istället, det är åtminstone billigare), se på min gamla hatsport skidskytte (fler sporter än curling får plats på min svarta lista, speciellt när de kombinerar moment som inte har någonting med varandra att göra) samt ladda inför aftonens melodifestival genom att läsa recensioner på aftonbladet.se.

När jag såg den här bilden...:

Image hosting by Photobucket

...trodde jag för övrigt i ett första skede att det var den gamla gruppen Snook som till slut hade tagit av sig sina truckerkepsar (fast vänta nu, är inte det där till höger en...oh well, never mind). Fan vad jag hänger med.

---------

UPPDATERING, LITE SENARE: Ironiskt nog såg jag just Snooks comebackvideo på ZTV! Förutom att den ena bandmedlemmen sportade kombinationen soulpatch+lila scarf så var den utseendemässiga skillnaden med grabbarna ovan inte överdrivet stor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser fram emot dina sågningar. Min enda kommentar (jag såg tre och en halv låt bara, jag jobbar) är JAG HATAR LINDA BENGTZING det spelar ingen roll hur catchy hennes låt än är eller hur många klädbyten hon än gör för att visa upp sina fula ben och sina ännu fulare skor. Kläderna passade dessutom inte låten.

Hannah graaf var snygg och tråkig och tråkig och zzzZZZzzzzzzz men helt klart elegantast.