lördag, juni 03, 2006

You'd better hope and pray, that you make it safe back to your own world

Jag fortsätter på temat "Snygga kvinnor jag minns från mitt tidiga nittiotal", och presenterar här världens näst snyggaste video, komplett med världens kanske allra bästa låt:



Så snyggt. Så snyyyyyyyyggt. Jag tog till och med med mig en bild på den sörjande kvinnan när jag skulle klippa mig när jag var femton (för att ytterligare förtydliga för min frisör kompletterade jag även med en bild på Jane i Melrose Place) bara för att allt i videon är så snyggt. Och som sagt, låten. They don't make them like this anymore.

5 kommentarer:

Lina sa...

Häxkvinnan är grym! Jag gillar även när de sliter den halvnakne karlen mellan sig.

Anonym sa...

jag var grymt förjust i den där halvnakna killen och låten och resten av videon och....ja det här är nostalgi om något!
Vart tog de vägen, shakespear sisters (som jag har för mig att de hette)?

Anonym sa...

jaha ja nu kom det upp mitt i rutan bara för att jag satt o funderae på vad gruppen hette halva låten. äsch.

superkryp sa...

Men det var Siobhan Fahey (häxkvinnan) som var koolast. Hennes parti i låten oxå. Tyckte jag i alla fall. :)

Lina sa...

Jo, det har du rätt i, det tyckte egentligen jag också. Fast hennes look med glittrig kroppsstrumpa och korkskruvslockar kändes inte riktigt lika gångbar på mitt högstadium...