onsdag, december 20, 2006

That's amore

Tack, alla, för herrparfymsvägledningen. Ni är bäst. The shit. Ni ger mig lugn efter stormen. Verkligen. Uppdatering på parfymfronten följer men just nu har jag ont om tid, hinner egentligen inte skriva något alls och låter därför någon som vet att formulera sig bättre uttrycka sig åt mig så länge:

I've tried to see your point of view
But could not hear or see
For jealousy
I never knew
'til I met you


(cue bombastisk musik)

Nu ska jag jump on the old bicycle och åka och träffa min fina Anna för första gången på evigheters evighet. Cheerio.

3 kommentarer:

klockarbarbro sa...

haha. åh, lina. jag lovar att du är etta på inbjudningslistan så fort det är dags för party med frozen drinks och guacamole. du får till och med välja färg först på din mugg.

Lina sa...

Åh jag väljer gul!

Förresten har jag helt glömt att kommentera hur stiligt muggkanterna matchar burken på din köksbänk. Den lilla esteten inom mig föjdas.

klockarbarbro sa...

you noticed! hurra!
i dag ska vi köpa apelsiner och omelettingredienser. färskpressad juice (magic juicer) och instant omelett till frukost i morgon.