söndag, juli 29, 2007

Stumble to the kitchen, pour myself a cup of ambition

Ja, här var det lite bloggsemester, då. Jag skyller min ineffektivitet på att jag har börjat jobba igen efter en ganska lång tids parasiterande på samhällskroppen ledighet och även om det både är schysst sådär i allmänhet och onekligen nyttigt för mig att aktivera mig en smula, är det plågsamt tydligt att mina energinivåer inte riktigt har återhämtat sig till ett leverne där det ingår större ansträngningar än att förflytta sig mellan typ balkongen, datorn och sängen (Jag: "Herregud, vad har jag gjort av min lediga tid egentligen?" Carro: "Vadå, du har ju läst Harry Potter, sovit och surfat på familjeliv.se?" Jag:"..."). Detta har resulterat i att det enda jag gör efter hemkomst på kvällskvisten är att kollapsa i en avdomnad hög (någon som läser detta skulle kanske i och för sig kunna hävda att påståendet ovan är felaktigt och att jag istället har ägnat stora delar av nätterna åt surfning av det ibland aningen dubiösa slaget, men detta förnekar jag naturligtvis). Förhoppningsvis återkommer jag i alla fall ett bra tag innan min dygnsrytm har reparerat sig, vilket jag uppskattar kommer att bli någon gång i mitten på november ungefär. Toodles.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå, är inte din bloggsemester slut snart? Det är faktiskt arbetsveckor nu, så chop chop!

Anonym sa...

Instämmer med föregående skribent!

Anonym sa...

men kom igen nu då... skriv något litet är du snäll!